BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, January 23, 2011

jom cerita ceriti :)

maaf kalian , aku lamak dah sik update menda tok
idea smakin pupus  :) banyak cerita tapi siktauk nak cerita apa
aa , jom dgr cyta aku gik kcik2 :) aku tem kcik mmg sik betol :p
suka kaco org , dan sbgainya .. tapi , CONGEK . bena , i sik bulak .

time yea agik Darjah 6 , tem yea da perkhemahan . :) best , nang excited gila babi kmk orang .
aku , Khamril , Nur Shahrin , Abdul Rauf lah manusia paling BAHAGIA taem yea , esok berkhemah :)
cdak geng geng mpuan ng te yes yes , antaranya Sarah Nabila , Salmi , Nur Hazimah , Nurul Farhana n nk laen .

semangat kmk 4 pergi beli nasi 50 sen nok Mak Pau jual , rame org berkumpol pan pondok Mak Pau tem yea ,
kedong kmk orang tok senior plg d geruni la tek time yea hahaha , kmk urg ruduk ajk

wah , nang semangat aku bangun . "bangun yie , bangun ." mummy menggerak , bgn2 alu senyum .
mandik pa smua , gerak .

dah sampe pan gate dah , nang nyerin cdak kabans ku te "zul zul" dari dalam , wah . BEST :)
mekrang pun bkumpol , jam dah pukol 8 pagi , so kmk orang d arah oleh Ustaz Azmi mekrang bkmpol pan kelas. ng melompat lompat bintang hahaha . suwk gilak , maklum lah , 1st time bkhemah :)

boring , mekrang lepak2 lam kelas jk . kelas nang bisin . tiba bunyi orang numbok white board kat kelas sebelah . aku an si Khamril tok tek pun g ngabas la tek . wah , duhal cdak sebelah tok BERDRAMA indah bh hahaha . si Shahril an si Nurul tok kapel bah , klaie . fuh . nangis2 bah hahaha . mancit2 aek lio si Khamril tetak ngga .

kol 3 , smua mekrang masang khemah . xda Sarah nang bisin2 molah . ku pk susah glak , SENANG LALIU jak masang . sigek khemah ada 5 orang , so d huni oleh aku , Khamril , Shahril , Afiq , Awang :) cdak Rauf n Shahrin membengis dan memprotes sebab cdak mao join mekrang , tp yea pilihan Ustad Azmi ^^

mok dkat kol 6 , mekrang smua mencarik tuala . moe MANDIK ! wah , suwk . lelah bah . lkak molah khemah mekrang adakan permainan , cikgu2 pun join skali duak an kmk orang . brekot sia , brekot sitok , mlekat2 badan . aku ngn si Ayen nang plan b4 g toilet , mek 2 plan nak nilit si Micheal mandik hahaha :P
malang mena Micheal , Micheal tok sorang nok bendol . bila aku suroh yea , yea ny polah . NANG salu kenak buli aku lah hahaha . "oi pley , ne Micheal ?" tanyak si Ayen ngn si Yus . si Yus pun njawab "NUNNNN , lam jamban, Aku tilit ny tek , ny mandik telanjang hahahahahaha!" tetak mena si Yus .

aku an si Ayen nang berkoba koba nikik jamban sbelah si Micheal a/k Unga yea mandik . si Ayen nekik dolok , "YA HITAM HAHAHAHAHA" ! bodo Ayen , aku sik sempat nak ngaco si Micheal , si Micheal udh tauk nok ny d tilit , so ny kira nak mreport . rondeng punya rondeng , pujok punya pujok , alu sik jadi si Micheal mreport :P hahaha

bersambung...

0 comments: