BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, January 9, 2011

Saya dan Ckgu Velum Soon Nart .

" ting tong ting tong ~ " pergh . mok ngamok hamba knk alarm . hamba pun angkat dari katil , mlangkah keluar dan menjeling jarum pendek jam dan yg pnjang sedikit , 5.50 pagi . mandi dan sbagainya .

merebus 3 bungkus Indomee *ejaan yg kurang pasti betolny* . wah , terbaek . sambil hmba mnunggu masakn hebat hmba sedia untuk d letakkan ke dlm pinggan , hmba meng-iron baju serta sluar , boxer hmba juga tidak terkecuali .

pabila kenyang , rokok ku cari . wah , steady . segak lagi hambar . rambut ku , KONG suda --'
sedih . 6.15 pagi , nenek brik duit . 5 inggit . Nek , sikk cukup snany --'

"PITTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT !" . Hon berbunyi .
--' driver wa mmanggil . hihi . aunty aku senany . bye umah .

"SM VOKASIONAL MIRI" .
aku menggalas beg dan aunty Leha pn mninggal kan aku dan Si Mijie , kzn ku . Kelihatan Thomas Undum , cikgu yg mngawal gate setiap hari . kmk 2 pun masok lam kawasan skola .
"Dzulfadlie ! Tuck-in ur shirt ! Sudah setahun saya cakap sama kamu ." ucap Sang Thomas .
HAHAHA . ng terbahak bahak hmba ketawa smbel memasokkan baju beta .
"SUDAH SETAHUN SAYA CAKAP SAMA KAMU" , ayat yea ng calie :p

"Selamat pagi cekgu !" ucap Rhodi
Diikuti kmk org se Auto tek . Alu la masok Si Cikgu Velum Soon Nart tek , bkn nama sebenar .

kmk orang d check soank2 , mksud ku dr segi pakaian dan sbagainya . aku tok tek ng mtkpuji juak , sik be tuck-in , make tali pinggang nok sik di benarkan . alu la di tego .
ENTAH mengapa , dlm byk2 mekrang tek , AKU JUAK NOK SIK D PUAS ATY CKGU Velum Soon Nart tek .
Dlm tego ny , aku da menjawab kit . Aku mnjwb kira nak PLENTEY2 an cikgu yea tek , sik tauk plg ny sik suka .

"eih . jangan kurang hajaaaaaaaaaaaaaa kau ah ? kau mok knk PENAMPA kah ?!"

aku , "eh . maen2 jak bah . ilek lah ." senyum2 .

"ko boh macam2 , ku TUMBOK kau kelak ?!"

aku , "chiah. aku pk kau sporting bah. mekrang nganggap cikgu macam kawan bah. sorrylah cikgu."

"menjawab kau oo ? apa nama kau ?"

aku , "Mohammad Dzulfadlie" .

"g lua ko kalau ko mok KURANG AJA!"

aku , "Pa polah g lua ? Cikgu dolok ." senyum2 .

"jaga koe ah . ko boh dudok ."

Nieal , Azizan , semualah terdiam .

perhatianny di alih oleh Awang Kamil , baru masok kelas sebab di tahan sal rambut panjang . Mun sikda Awg , APA ENDAK JADI =='
kakyea BERDEBAT an AWANG gik ny . sebab awg menjawab juak .

kelas di teruskan dan aku di benar dudok beberapa blas minit pasya . aneh --'

0 comments: